Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.

 

Neškodíme životnému prostrediu

Máme partnerov v Bratislave, Čadci a Senici, kde si možete kúpiť sprej FLUID FILM AS R 400ml a objednať náš celý sortiment.

Kontakty v sekcii FAQ/Predajne - Predajne

 

Fluid Film v reálnom živote, fotka od nášho zákazníka.


Pred aplikáciou Fluid Film

pred aplikáciou


4 mesiace po aplikácii (bola menená brzdová hadička)

Po aplikacii Fluid Filmu

NAJPREDÁVANEJŠÍ

iba na e-shope 9,90 Eur

TOVAR V AKCII

iba na e-shope 21,40 Eur
iba na e-shope 30,00 Eur
iba na e-shope 20,50 Eur

Pridajte sa k nám 

 

Spojte sa s nami  


PRIEMYSEL » Nástrek podvozku PERMA FILM
Antikorózny nástrek podvozku a dutín vozidiel

KOMPLETNÝM ANTIKORÓZNYM NÁSTREKOM A OCHRANOU DUTÍN OSOBNÝCH VOZIDIEL, SUV A DODÁVOK PREDĹŽITE ŽIVOTNOSŤ VOZIDLA O MNOHO ROKOV. ZVYŠUJETE HODNOTU VOZIDLA PRI JEHO PRÍPADNOM PREDAJI.

Pracovný postup: Podvozok na ošetrenom vozidle sa dôkladne umyje tlakom vody a nechá sa vyschnúť. Demontujú sa kolesá, plastové kryty a nadkolesie. Zvyšné znečistené miesta sa očistia tlakovým vzduchom. Potom sa vykoná nástrek aktívneho primera FLUID FILM do dutín a na podvozok vrátane nadkolesia, nechá sa vsiaknuť, na to sa nastrieka ochranný náter PERMA FILM na podvozok dvomi vrstvami. Po zaschnutí sa namontujú späť kolesá, plastové kryty a nadkolesie.

Aplikácia je ideálne vykonávaná vysokým tlakom bez použitia vzduchu, vo vlastnom procese prenosu materiálu zariadením tzv. AIRLESS striekania, ktoré bezkonkurenčne nahrádza klasické "kartuše" používané na ochranu podvozkov. Vzhľadom k technologickému postupu (odstrojenie, umývanie, sušenie, nástrek, schnutie, nastrojenie) trvá prevedenie ochranného nástreku 2 dni. Prevedením nástreku predĺžite životnosť karosérie Vášho vozidla o mnoho rokov.

Na antikorózne ošetrenie podvozku vozidla odporúčame iba kvalitné dlhodobo overené prípravky, ktoré chránia pred kamienkami, soľou a koróziou.

Ošetrenie dutín karosérie vozidla sa prevádza prípravkom na báze lanolínu, ktorý si zachováva elasticitu, nevysychá, nestvrdne ani neživičnatí. Tento nástrek má zvláštne kapilárnej vlastnosti, infiltruje vlhkosť, zabraňuje šíreniu korózie už napadnutých častí karosérie automobilu a vzniku novej korózie.

Najčastejšie otázky:

1. Nebude mi nástrek na podvozku praskať alebo odpadávať?

Odpoveď: Antikorózny materiál, ktorý používame, má univerzálnu priľnavosť a jeho následná obnoviteľnosť je veľmi jednoduchá, dokonale sa viaže na predchádzajúce nástreky a nenarušuje štruktúru ostatných materiálov vozidla (guma, plasty atď.)

2. Mám staršie auto a niektoré miesta sú už prehrdzavené, vadí to nástreku podvozku?

Odpoveď: nástrieku to nevadí, práve naopak. Nami nanášané materiály účinne karosériu chránia / prevencia / a tiež pôsobia pasívne na už začatú koróziu a aktívne pracujú proti uvedeným procesom. Pred samotným nástrekom treba prúdom vody odstrániť nečistoty. Potom sa použije tzv. aktívny primer FLUID FILM a následne konečný nástrek PERMA FILM.

3. Je lepšie vykonávať nástrek v lete alebo je to jedno?

Odpoveď: Nástrek sa dá zrealizovať celoročně. Podvozok je nutné umyť tlakovou vodou a zbaviť všetkých nečistot. Po usušení a odstrojení (napr. plastové podbehy, kryty atď.) sa nástrek vykoná. FLUID FILM sa rozpráši do neprístupných miest a dutín. Po aplikáciu vytesní z týchto priestorov vodu a vlhkosť, svojou vzlínavosťou prestúpi všetky spoje a vytvorí pružný film s niekoľkoročnou životnosťou. V prípade, že je už konštrukcia napadnutá koróziou, zabraňuje jej ďalšiemu priebehu.

4. Dá sa teda už začatá korózia definitívne zastaviť?

Odpoveď: Náš antikorózny prípravok (FLUID FILM) penetruje cez koróziu až na čistý kov a zabráni jej ďalšiemu priebehu (existujúcu koróziu neodstráni, ale účinne ju zastaví).

5. Treba do karosérie vŕtať otvory?

Odpoveď: Je pravda, že v ére škodoviek, žigulíkov, felícií atď. sa bežne navrtávali otvory do prahov, dverí a pod., ale dnes sa to už nepoužíva a majitelia áut si to ani neželajú. Moderné automobily sú opatrené otvormi už z výroby. Kvalitné ošetrenie vozidla a predovšetkým jeho "úplnosť" z hľadiska dutín je zaručené postupom aplikácie podľa schém antikorózneho ošetrenie.

6. Má v dnešnej dobe toto ešte zmysel?

Odpoveď: Určite áno. Karosérie zostáva najdrahšiou časťou vozidla a vplyvom naznačených pochodov stráca svoje vlastnosti (pevnosť a teda bezpečnosť, vzhľad atď.) A vzniknuté škody sú zásadné a nezvratné. Všeobecne platí, že klientelu tvoria klasickí škodovkári 30%, majitelia vozidiel starých cca 6 rokov 30% a v neposlednom rade sú to priamo autosalóny či majitelia nových automobilov 40% - táto skupina sa stále rozrastá.

7. Vlastním úplne nový automobil a výrobca mi za určité neprehrdzavenie ručí, alebo je to inak?

Odpoveď: Tu je potrebné dôsledne rozlišovať čo deklaruje výrobca a čo predajca. Antikorózne vosky sú potrebnou ochranou nového vozidla v čase uvedenia do prevádzky, sú "vitamínom" konštrukcie po celú dobu prevádzky a je všeobecne známe, že výrobcovia dnes hľadia na svoje výrobky tzv. "spotrebné". Majitelia dodávok, off- roadov, ale aj osobných vozov by vám mohli rozprávať, ako ich podvozok vyzerá po troch rokoch, keď niektoré miesta nie sú ošetrené z výroby.

Na druhú časť otázky môžeme povedať len toto: niektorí predajcovia Vám dávajú záruku na neprehrdzavenie karosérie štyri, päť alebo šesť rokov, je to však služba podmienená, kedy sa musíte dostaviť v pravidelných intervaloch na servis a podrobiť sa kontrole (inými slovami - ručíme, že po dobu piatich rokov nedostanete kašeľ, ale každý štvrťrok musíte minúť v našej lekárni 70,- Eur za sirup proti kašľu). Skúste si na parkovisku vyhliadnuť približne päťročné auto a sám sa presvedčíte v akom stave sa nachádza.

8. Zdá sa mi, že je stále vlhko na aplikáciu.

Odpoveď: Dutiny automobilov (prahy, dvere, nosníky atď.), nevyžadujú prakticky žiadnu prípravu pred ošetrením. Vďaka vysokej vzlínavosti prípravkov ošetrí aj neprístupné priestory a vytesní z nich vodu. Vlhkosť nie je teda prekážkou dokonalej ochrany dutín. FLUID FILM zabráni prístupu koróznych činiteľov, vplyvom vzlínavosti 30 - 100 mm ošetrí dutiny vozidla aj tam, kam iné systémy (farby) "nemôžu".

Prevzaté a upravené z https://www.blazasrot.cz/

Antikorózny nástrek podvozku a dutín vozidiel
KOMPLETNÝ ANTIKORÓZNA NÁSTREK A OCHRANA DUTÍN OSOBNÝCH VOZIDIEL, SUV A DODÁVOK PRED KORÓZIOU. Predĺžite životnosť VOZIDLA O MNOHO ROKOV. ZVYŠUJE HODNOTU VOZIDLA PRI JEHO prípadnom predaji.
Pracovný postup: Podvozok na ošetrenom vozidle sa dôkladne očistí kefou a umyje tlakom vody a nechá sa vyschnúť. Povrch vozidla sa zakryje fóliou proti nečistotám. Demontujú sa kolesá, plastové kryty a nadkolí. Krycou papierovou páskou sa zalepí svorkovnice, elektro inštalácie, senzory ABS a gumené časti podvozku automobilu. Očistíme celý podvozok, odreté a inak poškodené miesta opravíme a ošetríme zinkom. Očistí sa zvyšná miesta nečistôt tlakovým vzduchom. Potom sa vykoná ochranný nástrek podvozku tromi vrstvy. Po zaschnutí sa namontujú späť kolesá, plastové kryty a nadkolí.
Aplikácia je vykonávaná vysokým tlakom bez použitia vzduchu, vo vlastnom procese prenosu materiálu tzv. AIRLESS PUMPE zariadenie, ktoré bezkonkurenčne nahrádza klasické "kartuše" používané na ochranu podvozkov. Vzhľadom k technologickému postupu (odstrojenie, umývanie, sušenie, nástrek, schnutia, nastrojenie) trvá prevedenie ochranného nástreku až 2 dni. Pri umytom podvozku dopredu zákazníkom je možné túto dobu skrátiť na 1 deň. Prevedením nástreku predĺžite životnosť karosérie Vášho vozidla o mnoho rokov.
Na antikorózne ošetrenie podvozku vozidla používame kvalitné chémiu od firmy Würth na Gumoasfaltová báze, ktorý chráni pred kamienkami, soľou a koróziou a funguje aj ako čiastočné odhlučnenie.
Ošetrenie dutín karosérie vozidla sa prevádza prípravkom na báze vosku, ktorý si zachováva elasticitu pri teplotách -20 ° C do +60 ° C. Tento nástrek má zvláštne kapilárnej vlastnosti, infiltruje vlhkosť, zabraňuje šíreniu korózie prípadne už napadnutých častí karosérie automobilu.